تری دی پانل,ساختمان

پانل دیوار پیش ساخته خانه بتنی پیش ساخته تری دی پانل دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون دکوراسیون ویلا دکوراسیون کلاسیک دکوراسیون دفتر کار طراحی کلاسیک طراحی داخلی بازسازی ساختمان بازسازی خانه بازسازی منزل

تری دی پانل,ساختمان

پانل دیوار پیش ساخته خانه بتنی پیش ساخته تری دی پانل دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون دکوراسیون ویلا دکوراسیون کلاسیک دکوراسیون دفتر کار طراحی کلاسیک طراحی داخلی بازسازی ساختمان بازسازی خانه بازسازی منزل

      گیت سه شاخه مدل md-100


گیت سه اهرمی مدل MD-100 گیت سه اهرمی مدل Md-100 از ساده ترین و پرکاربردترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این گیت ها بدلیل سادگی و کاربرد آسان در میان محصولات مشابه دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در در کارخانه ها و شرکت ها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده فرار می گیرد .از جمله ویژگی های گیت های سه اهرمی حجم کم ،قابلیت ارتقائ و اتصال به سیستم های کنترل دسترسی و حضور غیاب ،دارای الگوریتم داخلی برای قفل های گیت بدون نیاز به برنامه نویسی،دارای سیستم تعلیق هیدرو لیکی برای برگشت اهرم به نقطه صفر ، بدون سرو صدا ، قابلیت تردد 35-40نفر در دقیقه،مناسب برای ورودی های با ابعاد کم ، مناسب برای فضاهای کوچک ، مقاوم در برابر شرایط هوایی ، امکان حرکت دو جهته به صورت یک طرفه و دو طرفه، دارای طراحی بدنه ارگونومیک و بسیار مقاوم ، دارای بدنه و شاسی تمام استیل stainless ،امکان شخصی سازی ابعاد در ابعاد استاندارد،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق,قابلیت اتصال به تمامی دستگاههای اثر انگشت ،تشخیص چهره و ریموت کنترل ، امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد

گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204



گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت کنترل تردد و مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.منبع:گیت کنترل تردد

نصب قفل های دیجیتال

   




آیا کسی وجود دارد که خواستار نصب آسان قفل های دیجیتال، با حداقل اصلاح و سوراخکاری در درب نباشد؟ شرکت آریابان تردد هوشمند با در اختیار داشتن نصاب های حرفه ای و متعهد و امکانات کامل و کارآمد، به این مهم جامه عمل پوشانده است. شرکت ما سهولت در نصب قفل های دیجیتال را به عنوان یک عامل کلیدی در رضایتمندی مشتری می داند. با این حال، ظاهرا نصب آسان با حداقل سوراخ کاری برای ۲۹% از مشتریان و نصب آسان بدون هیچ گونه سوراخکاری بر روی درب برای ۴۷٪ از مشتریان قفل های دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار نیست و تعداد کمی هم بیان می کنند که نصب آسان قفل های دیجیتال هیچ ارتباطی با امنیت در این دسته از قفل ها ندارد که البته این عقیده کاملا اشتباه است. بعضی دیگر از مشتریان هم اعتقاد دارند که ایجاد چند سوراخ بر روی درب مسئله چندان مهمی نیست اما کابل کشی بر روی درب های دیجیتال چالش بزرگی است. شرکت ما سال هاست که از تجربه بسیار خوبی در زمینه نصب قفل های دیجیتال در محیط های تجاری، بیمارستان ها، سازمان ها، منازل و هتل ها برخوردار است و تمامی قفل های دیجیتال شرکت از استانداردهای جهانی CE برخوردار هستند.

ارتباط بین نصب آسان و امنیت بالا در قفل های دیجیتال قابل توضیح است. در نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند هیچ کابل کشی بر روی درب صورت نمی گیرد و تمامی قفل های دیجیتال شرکت با باتری کار می کنند. از اینرو با قطع جریان برق هیچ مشکلی در عملکرد قفل ها ایجاد نمی شود. نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند باید از طریق نصاب های حرفه ای شرکت انجام شود تا محصولات شامل گارانتی شوند. در صورت نصب محصولات توسط خود مشتری، محصولات از گارانتی شرکت خارج شده و شرکت هیچ تعهدی در قبال خسارت و یا آسیب وارده به قفل و یا عدم کارکرد صحیح قفل نخواهد داشت.

برخی از دلایل مشتریان شرکت ما در نصب قفل های دیجیتال خریداری شده توسط نصاب های شرکت به قرار زیر است:

بعضی از مشتریان بیان کردند که ما یک نجار و یا یک قفل ساز نیستیم و اگر چه توانایی انجام چنین نصبی را داریم اما ترجیح می دهیم نصب توسط فردی انجام شود که به اندازه ی کافی در انجام آن ماهر باشد و از تجربه کافی برخوردار باشد.
نصب سریع با کمترین آسیب به ساختار درب برای اطمینان از امنیت درب در صورت ضربات فیزیکی.
لزوم دقت در نصب قفل های دیجیتال برای جلوگیری از ایجاد تغییرات نامطلوب در ساختار فیزیکی و نرم افزاری قفل دیجیتال


باز کردن قفل های دیجیتال توسط تلفن همراه



به تازگی در ساخت قفل های دیجیتال از فناوری های مدرنی استفاده می شود که به آسانی می توان آن را با سیستم های هوشمند موجود تلفیق کرد. مهمترین چالشی که سازندگان این قفل ها با آن رو به رو هستند دسترسی تلفن های همراه به قفل های دیجیتال بدون به خطر انداختن عملیات اصلی آنها است. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، مشخص شد که نظرات متفاوتی در مورد نوع برنامه های مورد نیا در تلفن های همراه، از نظر استفاده کنندگان در جهت مدیریت قفل های دیجیتال وجود دارد. توانایی دریافت پیام هشدار بر روی تلفن همراه، به هنگام ورود اشخاص به منزل و هم چنین دسترسی به
قفل دیجیتال درب از طریق کنترل از راه دور، به ترتیب ۲۳٫۳ و ۲۳٫۴ درصد را به خود اختصاص دادند. دو مورد بعدی یعنی توانایی ارسال و یا لغو پیام باز کردن قفل از راه دور و باز کردن درب از راه دور نیز در رتبه بندی به ترتیب ۲۶٫۳ و ۲۶٫۹ درصد را به خود اختصاص دادند. توانایی ارسال یا لغو کلید از راه دور، کاربران را قادر می سازد از فواصل دور بر قفل دیجیتال درب منازل خود نظارت داشته و باز و بسته شدن درب منزل خود را مدیریت کنند به عنوان مثال، در هنگام بروز مشکل و در حالی که در تعطیلات هستید قادر خواهید بود شرایط دسترسی همسایه به منزلتان را جهت بررسی مشکل فراهم کنید و یا اینکه گاهی اوقات نیاز است که امکان دسترسی به یک قسمت و یا همه قسمت های یک ساختمان را برای کسانی که قبلا به آن دسترسی داشتند را محدود کرده و یا از بین ببرید.

با این حال، باید به این نکته توجه کرد که هنوز هم معضل طول عمر باتری گوشی های همراه مانعی اساسی در استفاده از تلفن های همراه جهت باز کردن قفل های دیجیتال می باشد. شاید جالب توجه باشد که تنها %۶۱ از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، خواهان استفاده از قفل های دیجیتالی هستند که هم از طریق تلفن های همراه و هم از طریق نرم افزار موجود در خود قفل، قادر به باز کردن درب می باشند. در حال حاضر در بازار تجهیزات هوشمند، امکان دسترسی به تجهیزاتی نظیر قفل دیجیتال، از طریق تلفن های همراه به خوبی میسر شده است. مدیران توسعه کسب و کار قفل های دیجیتال در شرکت بازرسی ASSA ABLOY EMEA نیز بر این نکته اذعان دارند که استفاده از تلفن های همراه در باز کردن قفل های دیجیتال، هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در این دسته از قفل ها ایجاد نمی کند.منبع:
قفل دیجیتال

کرکره برقی پنجره چیست و چه فایده ای دارد





کرکره برقی پنجره ای در ساختمان ها ،ویلا ها،کارخانجات و سوله ها با هر اندازه ای مورد استفاده قرار می گیرد.کرکره برقی پنجره قابل کنترل با ریموت است و ایمنی بالایی دارد .این کرکره های برقی علاوه بر امنیت و زیبایی عامل مهمی در ذخیره انرژیی هستند.
فواید کرکره برقی:
1-ایجاد فضای آرام و خصوصی:
کرکره برقی پنجره با از بین بردن دید بیرونی پنجره فضای آرام و خصوصی در محیط ایجاد می کند
2-عایق در برابر اشعه خورشید و ذخیره کننده انرژی:
کرکره برقی پنجره مانع از ورود اشعه مضر خورشید و همچنین هدر رفتن انرژی می شود و به این ترتیب فضای داخل ساختمان در تابستان خنک و در زمستان گرم می ماند.یکی از مهم ترین ویژگی های کرکره برقی پنجره صرفه جویی در انرژی است.
3-عایق در برابر باد و باران:
کرکره برقی پنجره در برابر باد و باران وطوفان مقاوم است و به راحتی به طور دستی یا اتوماتیک بسته می شود .
4-ایجاد فضای مناسب برای خواب:
در طول روز که آلودگی صدا و نور زیاد است کرکره برقی پنجره با کاهش نور و آلودگی فضای مناسبی برای خواب ایجاد می کند.
5-کنترل کننده صدا:
کرکره برقی پنجره به میزان زیادی صدای محیط را کنترل می کند و آلودگی صدا را کاهش می دهد
6-دوام بالا:
کرکره برقی پنجره در مقایسه با دیگر کرکره ها مانند کرکره چوبی دوام بالایی دارد
7-زیبایی و تنوع بالا:
کرکره برقی پنجره تنوع زیادی دارد و می توان متناسب با ساختمان و کاربرد، رنگ و نوع آن را انتخاب کرد.
در شهرهای بزرگ و پر جمعیت که میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی زیاد است کرکره برقی می تواند از ورود آلودگی هوا و آلودگی صوتی جلوگیری کند.باز و بسته کردن کرکره برقی پنجره راحت و آسان است و با ریموت کنترل به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد.می توان با توجه به نمای ساختمان رنگ و طرح مناسب کرکره برقی پنجره را انتخاب کرد و نمای ساختمان را زیبا کرد.و در فصل زمستان می توان از ورود هوای سرد به داخل ساختمان و خروج هوای گرم جلوگیری کرد و در تابستان می توان از خروج هوای خنک درون ساختمان جلوگیری کرد و به این ترتیب می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
امروزه کرکره برقی در ساختمان ها کاربرد زیادی دارد و در ساخت انواع ساختمان ها از کرکره برقی و کرکره برقی پنجره استفاده می شود.برای پنجره های ویلا و آپارتمان و اماکنی که پنجره آن ها در دسترس است استفاده از کرکره برقی پنجره انتخاب مناسبی است و علاوه بر ایجاد امنیت به پنجره و نمای ساختمان زیبایی می بخشد.
تیغه وموتور کرکره برقی پنجره انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز می توان تیغه مناسب برای کرکره برقی پنجره انتخاب کرد.موتورهایی که در کرکره برقی پنجره استفاده می شود ضد آب هستند وآب و رطوبت نمی تواند به آن ها آسیبی برساند و قابل شستشو هستند.
کرکره برقی پنجره با برق تک فاز بالا و پایین برده می شود اما در صورت قطع برق با دست نیز بالا و پایین برده می شود.موتور کرکره برقی پنجره کوچکتر از موتور کرکره برقی پارکینگ است .تیغه کرکره پنجره انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز بهترین نوع تیغه کرکره برقی پنجره استفاده می شود .برای مثال برای پنجره هایی که امنیت بسیار مهم است از تیغه رول گیتر که امنیت بسیار بالایی دارد استفاده می شود و یا از تیغه فوم دار برای مکان های پر سرو صدا استفاده می شود زیرا عایق خوبی برای صدا است و تیغه پلی کربات همه موارد امنیت و عایق بودن و ...را تامین می کند و کاربرد زیادی دارد.منبع:کرکره برقی پنجره

بیشتر بدانید عایق الاستومری




عایق های الاستومری برودتی و حرارتی از جنس نیتریل فوم می باشد .این عایق برای ایزوله کردن تاسیسات ساختمان و نیروگاه ها،کشتی ها،هواپیما ها،لوله های سرد و گرم ،لوله های مسی کولر گازی،دستگاه های تهویه مطبوع،کانال ها ، چیلرها، یخچال ها،بویلرها،منابع انبساط،شیرآلات،سقف ها ی سوله،دستگاه انرژی خورشیدی، لوله های انتقال نفت و گاز و غیره مورد استفاده قرار میگیرند

عایق های الاستومری به علت دارا بودن تنش کششی و برشی فوق العاده بالا در صنعت خودروسازی،جلوگیری از ضربات مکانیکی درزگیری و صداگیری جایگاه قابل توجهی دارد

عایق های الاستومریک به دو نوع ای پی دی ام و ان بی آر تولید می شوند با توجه به اینکه عایق های الاستومریک ای پی دی ام مقاوم به روغن نیستند و در مقابل تماس با روغن سریع از بین میروند عمدتا کارخانه محصولات خود رابه صورت ان بی آر که کاملا مقاوم به روغن می باشند تولید می کند جایگاه جهانی تولیدات فوم های الاستومری امروزه بر اساس نیتریل فوم می باشد

ضریب مقاومت عایق های الاستومری بالای 7000 است ،ضریب مقاومت عایق در مقابل انتشار بخار آب در پشم شیشه عدد 1 و در فوم پلی اورتان دو عایق پلی اتیلن عدد 2 تا 2000 میباشد و در عایق ای پی دی ام کمتر از 5000 می باشد بسته بودن منفذ سلولی عایق و بالا بودن ضریب مقاومت عایق در مقابل انتشار بخار آب باعث می شود که رطوبت محیط جذب عایق نشود و ضریب انتقال حرارت عایق ثابت بماند


چون بخار آب محیط جذب عایق نمیشود و ضریب انتقال حرارت عایق ثابت است لوله ؛کانال یا منبعی کع عایق شده است دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد

عایق های الاستومری با وزن کم و انعطاف پذیری بالا ایزوله کاری را برای سیستم هتی مختلف آسان می نماید وفاقد آزبست ،کلراین،فایبر مواد آلرژی و سمی هستند لذا نصاب هنگام کار با عایق نیازی به زدن ماسک و استفاده از دستکش ندارد

طیف دمایی مناسب برای استفاده از عاسق با توجه به تست های متنوع و قابل قبول بین 40- و120 درجه سانتیگراد است در صورتی کهدما به پایین تر از 40- برسد عایق سفت و شکننده خواهد شد اما ضریب مقاومت عایق در مقابل انتشار بخار آب و ضریب انتقال حرارت آن تنغییر نخواهد کرد

عایق الاستومری در مقابل آتش شعله ور نمیشود و آتش را به قسمت های مختلف منتقل نمیکند و اصطلاحا عایق نسوز است

عایق الاستومری قابلیت رنگ پذیری با رنگ روغنی را دارد

عایق الاستومری تا 35 دسی بل می تواند عایق صوتی باشد و ضخامت عایق برای جلوگیری ازآلودگی صوتی منوط به اندازه گیری فرکانس ایجاد شده توسط منبع صوتی است
دانسیته عایق الاستومری بین 40 تا 60 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد
عایق های الاستومری لوله ای به طول 2 متر میباشد و قطر داخلی عایق بین 6 میلیمتر تا 114 میلیمتر در ضخامت های 13،9 و19 و25 و32 می باشد
بسته بندی عایق های لوله ای در کارتن می باشد
عایق های رولی و ورقه ای با ضخامت های 6 میلیمتر تا 50 میلیمتر قابل تولید می باشد و بسته بندی رول ها و ورق ها در کیسه پلاستیکی می باشد
یکی از خصوصیت های
عایق الاستومری عدم رشد باکتری و قارچ در آن است
عایق های الاستومری با روکش 130 و 170 مسلح و 230 و 400 میکرون برای ایزوله کردن کانال ها ،لوله ها و منابع در داخل و خارج ساختمان قابل عرضه می باشد روکش آلومینیوم کاملا مقاوم به اشعه ماورا بنفش خورشید می باشد
چسب عایق برای چسباندن عایق به بدنه لوله،کانال و مخازن مورد استفاده قرار میگیرد
نوار خود چسبدار برای پوشاندن درز لوله ها،کانال و مخازن مورد استفاده قرار می گیرد.نوار خود چسبدار با عرض های مختلف و ضخامت های مختلف قابل ارایه می باشد.منبع:
عایق الاستومری

سقف های شیبدار از لحاظ معماری مدرن

     




سقف های شیب دار امروزه در جهان به سرعت در حال توسعه و افزایش میباشد و این پیشرفت غالبا به دلایلی از قبیل زیبایی این سقف ها از لحاظ معماری مدرن،هدایت و تخلیه کامل برف وباران در مناطق با بارش زیاد،امکان سبک اجرا کردن این گونه سقفها و در نتیجه کاهش بار مرده ساختمان و همچنین قابلیت استفاده از متریال نوین ساختمانی در این گونه سقف های شیبدار ،ایجاد شده است در این مطلب برآنیم تا انواع این گونه سقف ها را بر اساس سیستم سازه ای و نوع متریال پوششی آن طبقه بندی کنیم
طبقه بندی بر اساس سیستم سازه ای
1- سقف شیبدار با سیستم سازه ای اسپیس فریم که عموما برای اجرای سقف هایی با دهانه های زیاد که هدف اجرای حداقل ستون گذاری میباشد به کار میرود که این سازه ها قابلیت اجرا به صورت تخت،شیبدارو منحنی را داراست
2- سقف شیبدار با سیستم سازهای خرپا که همانگونه که از اسم این سقف ها مشخص است باربری این گونه سقف ها توسط خرپای ساخته شده با مقاطعی از قبیل قوطی،ناودانی و یا تیرآهن تامین خواهد شد که در این نوع
ورق یو پی وی سی سازه ای هم قابلیت اجرا به صورت تخت،شیب دار و منحنی وجود دارد
3- سقف شیب دار با سیستم سازه ای تیر ورق که عموما تیر اصلی و باربر ساخته شده از تیرورق با مقطع باکس یا ای میباشد در این نوع سقف های شیب دار به دلیل شکل دهی به ورق آهن توسط دستگاه پلاسما و برش لیزری امکان ساخت خرپاهای بسیار متنوع و زیبا وجود داری
طبقه بندی بر اساس نوع پوشش سقف شیب دار
1-پوشش یو پی وی سی که سقفی بسیار سبک و مقاوم میباشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر تابش آفتاب قابلیت قوس پذیر بودن آن این نوع پوشش را تبدیل به گزینه ای مناسب براس سقف های منحنی علی الخصوص سقف پارکینگ های پیش ساخته نموده است
2-سقف های شیب دار با پوشش پلی کربنات ،که این پوشش ها برای سقف هایی که نیاز به عبور نور دارند به طور مثال گلخانه ها و پاسیو مناسب بوده
3-پوشش های ساندویچ پانل که بیشتر برای سقف های شیبداریشبیه به سوله با کاربری های صنعتی استفاده میگردد
4-سقف با پوشش شینگل،که این متریال تهیه شده از قیر فرآوری شده میباشد که از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار است و با توجه به زیر سازی های صورت گرفته این سقف های شیب دار نیز کاملا عایق بندی حرارتی میشود و از لحاظ معماری نیز بسیار زیبا خواهد بود
5-
سایبان با پوشش ورق های ذوذنقه ای گالوانیزه که برای مواردی که هزینه کم ملاک عمل باشد توصیه میشود و نا گفته نماند که این نوع پوشش ها ازقابلیت کمی در بحث عایق حرارتی برخوردار است.منبع:سایبان